ikimelekannesii22 2 aylık bebeklerde göbek fıtığı olması olağan bir durum özellikle kolik ve kabız bebeklerde olur. Bszı hekimler 2 yaşına kadar bazı hekimler 3 yaşıns beklenilmesi taragtarı karın kasları geliştikçe fıtık kalmayacaktır. Kızımdada vardı büyüdükçe geçti. Madeni para, sert bir cisim bağlama gibi yöntemlere yönelmeyin lütfen baskıyı arttırırak bağırsak düğümlenmesine sebep olursunuz. Göbek deliğnden çıkabilir korkmayın içine sokmayada çalışmayın sadecr masaj yapabilirsiniz oda bebek gaz sancısından rahatlasın diye. Geçmiş olsun