ayhankubra01 Gamze__79 geceleri yatamiyorum ağrılardan ayağımın altı çok kötü oluyor bacaklarimin arası ağrıyor yürürken yattığımda sağ sola dönerken çok acı çekiyorum
Verasmommm Gamze__79 yarım saat ayakta kalsam ayak ağrısından duramıyorum sabah kalktığımda zor basıyorum ayaklarımın üstüne ağrıdan sanırım normal bir süreç herkes yazıyordu bir ara ben de o yüzden çok kafama takmıyorum dinlenince geçiyor