mucizebebekkkkk Kadriyearslan ben gidiyorum gayette memnunum ilgili alakali bilgili bir doktor ama dogum tecrübemiz olmadi daha tabi
Fadimeyusa Medicanada Sibel hanıma gidiyorum ama bi yakınım Rengin hanımda doğum yaptı ve hiçbir doktoru da beğenmiyordu Rengin hanımdan memnun kaldı