Leylamom Kızlar,iyi akşamlar.doktora gitdim kasık ağrıkarıyla crp kan testi istedi.26 çıktı antibyotik yazdı.Augmentin ilaç kullanan oldumu hiç?
Meyra12_ Leylamom Merhaba ben de şiddetli kasık ve bel ağrısı ile gitim doktora benim de crp 9 çıktı augumentin yazdı , siz sağlıklı doğum yapabildiniz değil mi
Hsbb Bende 20 haftalıgım daha yeni bitti antibiyotik ve fitil ki benim crp 7 iken verdi bebege sıçramasın diye bi bildikleri vardır allah şifa versin size de