Mrserdur Kizlar 32 haftaligiz ozel bolgeme sanci giriyor ara da da idrarimi tutamiycak misim gobi oluyor anlamadim nedenini bilen var mi ???
Mucize-mmm Mrserdur şu an 38+2 deyim benimde o haftalarda aynı şikayetlerm başladı ve hala devam ediyo :(
Ebruakbyrm Benimde öyle oluyor 32 haftamdayım bende bebek baskı yapıyor da olabilir yalancı sancı dedikleri şeyde olabilir
Mrserdur Ebruakbyrm bugune kadar hic olmadi simdi maya basladi ilk defa karsiyorum endiselendim bayram ustu doktorumda tatile gitti olmamali bisi hem xok erken hem doktorum yok