Ezgicck mrvasln bana bugün yatış verdi plesanta yaşlanması olmuş bebek bir haftadır kilo almamış bakalım ne olacak
mrvasln Ezgicck Allah’ım sağ Salim hayırlısıyla sağlığıyla bereketiyle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah stres yapmayın panik olmayın eminim zordur ama sabır süresi diyelim sonu güzel olacak haber verin güzel haberlerinizi bekliyorum.
Ezgicck mrvasln canım bir sıkıntı yok bebekte suyu falan iyi diye bekliyoruz son 2 gün kaldı hala gelmeye niyeti yok
mrvasln Ezgicck aman çok şükür bir sıkıntı olmasında sağlıcakla doğsun insallah 🤲 eşimin dediği gibi onlar bilir ne zaman geleceğini en doğru zamanı 🥰
Ezgicck mrvasln çok şükür iyi canım kiloda aldı sonunda ama 40+0 la devam gelmeye niyeti yok 😂 41 son dedi doktor bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah 🙏🥰
mrvasln Ezgicck bu senenin bebekleri gelmeye niyetli değil 😂 bizimkindede ses yok uslu uslu duruyor yerinde cıktıklarındada böyle uslu dursalar 😂