ruveydataskin 9 aydır kabızlık ile uğraştım ilk kez bugün 37+1 ishal ve mide bulantısı var . Ve iki üç gündür çok halsizim kolumu kaldıracak dermanım yok . Normalde aşırı hareketliyimdir.
Elifoz28 ruveydataskin ishalseniz hemen acile gidin su kaybı çok oluyor o yüzden bebege zarar verebilir bende gecen hafta ishal geçirdim suyum 13 den 8 e düştü
Melikeex ruveydataskin kuzum 1aydır bende ıshalım kronik ishal dediler 1 haftadır da mıgde bulantısı yasıyorum yeni hamile kalmıs gıbı sureklı uyku hali halsizlik var 37+4 deyiz ılac kullanıyorum eger gunde 3 4 kere cıkıyosan 3 gunden fazla surerse doktora git ılac la hafifletir belkı bıde bol bol su ıc mutlaka
ruveydataskin Elifoz28 sadece bir kez WC gittim yani günlerdir ishal değilim aslında ama şaşırdım çünkü ishal olmayalj çok uzun zaman oldu