badi_sabaa3 [https://mutluresim.com/images/2022/07/04/gHdJs.jpg] Daha önce böyle bir çiZgim yoktu yoksa hayali mi görüyorum 😂😅 tam çıkmamış ama 🥲
Birgul badi_sabaa3 yani böyle cooookk silik bi çizgi var gibi ama bilemedim 2 gün sonra testi tekrarlayın bence varsa biraz da olsa koyulaşması gerekir ☺️
132025 badi_sabaa3 bende gördüm canım benim adetime 6 gün varken bu şekilde çıkmıştı kan testi vermiştüm emin olmak için
Eldgrn badi_sabaa3 canım çizgi var ama kuruma çizgisi gibi ne b kadar sonra çıktı tekrarla bence testi olabilir de olmayabilir de insallah vardır Rabbim gönlüne göre versin 🥰
CansuAslaaann badi_sabaa3 benimde ilk öğrendiğimde böyleydi testim herkese ya görmüyo musunuz var diyodum ce kan değerim 21 çıkmıştı 😂 şuan 36 haftalık gebeyim doğurdum doğurucam yani😂 demem o ki gebesiniz muhtemelen sağlıkla kucağınıza almayıda nasip etsin Allah 🥰
badi_sabaa3 @Birgul ay şuan çok tuhaf oldum 🙈 bende emin olamadım sabahtan beri bakıyorum beklesem mi kan mı versem diye kaldım 🌝🌝
Zzeytinn Çok çok küçük henüz bence bu durumda bir hafta daha bekleyin. Aynı şeyleri yaşadımm😊 Erken öğrenince bazı problemler oluyor. Değerler tam olarak kendini 1 hafta 10 gün sonra belli eder. Hakkınızda hayırlısı olsun🙃
badi_sabaa3 @132025 ay evet doğru söylüyorsunuz en iyisi kan vermek olacak ama şöyle bir durum var son adet tarihim 21 Haziran ama çok az sürmüştü 3 4 gün normal adetim 6 gün sürer o zamandan beri içimde his vardı bat 17 Temmuz yani çok var 😅 beklemeli miyim neden böyle oldu
merveiyd badi_sabaa3 hadi hayırlı olsun inşallah ben de silik bir çizgi görüyorum 😍 kan verin güzel haberlerinizi bekliyoruz 🌸 Benim de bu şekilde oldu en sonki adetim 2-2,5 gün sürdü normalde 5 gün rahat sürerdi. İnşallah bana umut olursunuz
Tusami badi_sabaa3 benimde bat 17 Temmuz , yumurtlama dönemi yeni bitti hangi gün bilmiyorum artık. Senin sat ne ?? Bu kadar erken çıkması çok şaşırdım, inşallah vardır
badi_sabaa3 @Eldgrn yani şöyle ben bunu ilk yaptığım andan itibaren gölge olarak vardı yani şuan daha belli olmuş 😅 hatta gitmiştir diye düşündüm yatmadan bakayım dedim . Sorun şu ki adetime çok var yani
Eldgrn badi_sabaa3 kız hadi hayırlı olsun o zaman benim de kameraya bile zor yansıyordu 10 dk çıkmıştı kuruma değildi ondan kuruma mi diye emin olamadım seninkinden biraz bekle kan ver canım gözün aydın🥰🥰
badi_sabaa3 @Eldgrn ayy ağlıyabilirim 🥲🥲🥲 bekleyeyim bence inşallah düşündüğümüz gibidir canım çok teşekkür ederim ay ❤️❤️😍
badi_sabaa3 @CansuAslaaann ay aynı ben djckkccm bende eşime sabahtan beri nasıl yok bak iyi bak diyorum o bana hepsinde vardır bu yeri belli işte diyor cjcjcj bembeyaz negatifleri görmüş biri olarak çok heyecanlı 🤩 rabbim sağ Salim doğumlar nasip eylesin canım 🥰🤍
badi_sabaa3 @Aynis ay dur dur ben çok duygusal oldum 🥲🥲 durup durup teste bakıyorum 1 yıldır her ay bekledim sabredip üzülmemek istiyorum💕 çok teşekkür ederim ☺️
nurssell badi_sabaa3 benimde ilk yaptığımda böyleydi 3 gün üst üste tekrarladım her seferinde çizgi koyulaştı sonra kan vermiştim inşallah sizinde öyle olur 😇
nurssell badi_sabaa3 adetim 3 gün gecikince vermiştim 300 lü birşeydi ama öncesinde kaset testleri yaptım hergün koyulaşmasını bekledim çizginin erkenden kan testi verince bir daha vermeniz gerekiyor kesin gebelik için o sebeple bekledim 3 gün