Kızlar 14+4 üm hafif kahverengi kanamam geldi doktorum ile görüştüm kanama ve lekelenmeler olabilir her ihtimale karşı Progestan 200 mg bı tane için acile gitmenize gerek yok yarın muayene olabilirsin dedi tabi ben şuan korkuyorum bu durumu yaşayan var mı