Bende egepole gidiyordum ama kalabalık olduğu için hızlı hızlı muayene ediyorlar diye değiştirdim şuan Alsancak’ta özel bir muayenehaneye gidiyorum.Doktorumun adı Övgü DOĞAN inanılmaz ilgileniyor her konuda detaylı anlatım yapıyor gidince mutlaka sorucam dediğim soruları ben sormadan cevaplıyor muayenesi de 400 TL bence bi değerlendirebilirsiniz