Kızlar 10 haftadır vuruluyorum iğneyi. Kolumdan bacağımdan bir kerede göbekten denedim. Kendim yapamıyorum zaten. Ablam eşim komşum falan yapıyo. Normalde canım hiç tatlı değildir. Bazı hastalıklardan dolayı çocukluğumdan beri iğne olurum serum yerim çok alışkınımdır. Ama bu iğne beni mahvediyo. Baya hüngür hüngür ağlıyorum acısından. Biz mi yanlış yapıyoruz yoksa bu kadar acıması normal mi. Psikolojim bozuldu. Heryerim mosmor morarmasa kan topluyo kırmızı bi şekilde 😔