Anne88 ben 30. Haftadan beri bu derdi çekiyorum:( her yurudugumde veya ayakta fazla kaldığımda idrar kesem patlayacak gibi oluyor rahim ve vajinada da batma yük hissi oluyor. Resmen egzersiz yürüyüş haram oldu kolay doguramicam diye korkuyorum:( hersyee rağmen yinede günlük yarım saat yürüyüş yapıyorum, merdiven cikiyorum ama sonrasında kasıklarımda batma oluşuyor yatmayinca geçmiyor bebek asagilara doğru indikçe ve kilo aldıkça bu durumun çaresi yok malesef…