37+1haftadayız. Doktor erken olur dedi. 34 haftadan erken olma riski var. 3 hafta keçti oğlum hala gelmek istemiyor qaliba. Ara ara sancılarım oluyor. Birde sol bacağım bazen tutuluyor sanki hiç yürüyemeyecekmişim gibi. Biraz uzandığımda geçiyo. Sizde durumlar nasıl? Benim gibi olan varmı?