Arkadaşlar merhaba ben bir kaç gündür internetten araştırdım ama emin olamadım sizlere sormak istiyorum.Kizlar benim eşim asker evlendigimizden beri 3 aydir yanımda adet tarihlerim düzenidir her zaman tam günün de ya da bir gün fark ile olurdum eşimle üç aydır korunmuyoruz ben 23 Nisan da,26 Mayıs ta hasta oldum ama Haziran ayında adetime daha bir hafta kala kahverengi(19 haziran da ) kan geldi 20 haziran da aynı 21 haziran az biraz kırmızı kan geldi diğer günler de çok az geldi ve bitti şuan 4 temmuz ve ben hala adet olmadim sizce test yaptırmalı miyim normalde adetim ilk gün çok sancıli olur ve ikinci gün 2-3 ped değiştiririm çok yoğun gelir ama daha hala birsey yok sizce ne yapmalıyım şimdiden çok teşekkür ederim😘