17 haftalıkken hissettim ben de acı değil ama baloncuk gibi ya da balık yüzerken arada içerden bana çarpıyormuş gibi değişik bi şey😂 elimi karnıma koyduğumda elimle de hissediyorum. Sonra hep sessizce dinlemeye çalıştım şimdi 21. haftadayım artık biraz yavaşlasa da rahat yatsam diyorum 😂