Esrarslan Bugün hormon testi yaptırdım herşey normal çıktı ama fsh homonu 9.8 çıktı internetten baktım ama morelim iyice bozuldu çok kötüyüm kimisi sınır 10 diyor kimisi 8 bende şaşırdım kaldım daha doktora gitmedim bilenler lütfen yardımcı olsun 😔😔
deletedmom734 Esrarslan evet canım sınır 10 dur... ama bu asla gebe kalamazsın demek değil... tıbba göre zaman alır demek tabi bunuda Allah bilir benim fsh değerim 5 6 larda olmasına rağmen 2 sene bekledim mesela... sen belki beklemeyeceksin moralini bozma adetin 3.günü yapıldı değilmi testin
Polikistikanne Esrarslan benim 7ydi korunmayı bıraktıktan sonra 3.ayımda hamile kaldım. Lh 17 olmasına rağmen hemde. İçinizi ferah tutun.
Esraserpil Esrarslan canım benim fsh 12 doktor etkilemicegini soyledi folik asid ve yumurta guclendirici yazdi bu ay bile gebe kalabilirsin ilaclarini iyi kullan dedi hatta
Esrarslan deletedmom734 ben zaten hiç temmuzda hamile kaldım hiç beklemiyorduk sonra düşük yaptım bu ay ilk çocuk denememizdi hormon bakıyım dedim bu değeri görünce kötü oldum 😔
Esrarslan deletedmom734 ilk gün lekelenme oldu sonraki gün adet oldum o lekelenmeyi saymadan üçüncü günü adetin canım
Esrarslan Polikistikanne inş canım yani ama ben temmuzda hamile kaldım bide hiç çabamız olmamasına rağmen bu ay düşünmeye başlamıştık sonuçta böyle çıkınca canım sıkıldı
Tubasim Esrarslan canım ben de hormon baktırmak istiyorum sağlık ocağına kan vereceğim temmuzda düşük yapmıştım adetlerim düzensiz, doktordan hangi kan tahlillerini istemeliyim ? Bebişinde hayırlı olsun sağlıkla gelsin insallah bana da dua et 🙏🏻
Esrarslan Esraserpil canım çok saol eşim şimdi doktora göstermiş degerleri hepsi güzel demiş bi sıkıntı yaratmaz demiş çünkü östrojen hormonu değeri çok iyi demiş bi sıkıntı çıkartmazmış çok üzülmüştüm ama korkulacak bişey yokmuş şükür 🙏😍
Rabiapnr Esrarslan icin rahatlamış doktor bakınca ama dusun benimki 14 kusur çıkmıştı nerde okusam menepozunuz yakınlaştı yazıyordu ne ağlamıştım ya doktora sonuçları bile göstermemiştim korunucaktık normalde nasıl olsa olmıcak diye korunmadım bile bir ay sonra da hamile kaldım dert etme yani ☺️☺️
Esrarslan Tubasim canım teşekkür ederim genelde adetin 3 günü gidiyorsun hormon bakılmasını istiyorum diyorsun endokrinoloji bölümü direk hormon testi bakıyor zaten kadın dogumcuda dahiliye de bakıyor inş kısa zamanda seninde güzel haberlerini alırız 😍❣️
Mimnak Esrarslan hiç sorun yapma bnmde yüksekdi bir ay ikinci ay düştü onlar değişkenlik gösterebiliyormus çocuk bir tek fsh la ilgili değil aynı sey benmde başıma geldi internette okudugum bilgilerle benm cocugum olmayacak demiştim 😂
Hulyarsln Esrarslan evet referans sınır değeri 10 ama yumurtlama adet dönümüne göre değişen bir değer bu doğru veri için adetinizin üç yada beşinci günü yapılmalı bence şuanda değeriniz tedirgin olacağınız bir durumda değil 15 olunca hamilelik zorlaşıyor 20 olunca inferbilite sayılabilecek bir değer!!
Deletedmom525 Hulyarsln geçen gün dr a gittim adet olduğunda gel dedi test yapıcam dedi salı günü hastanedeymiş dr sadece bugün adet oldum Salı gittiğimde yaptırabilir miyim testi