Kızlar merhaba
Ben genelde kocaeli darıca farabiye kontrole giderdim ama artık onlar da hastalara hep bi tersleme ve hep bi ilgisiz ve insanları kendilerine muhtaç ederek muayene ediyorlar biz de ister istemez üzülüp geri geliyoruz. Durumumuz müsait olsa zaten özele gideriz ama gel gör ki devlet hastanesi berbat. Gebze fatih devlet hastanesinde de ALİ,NURETTİN GÜRSES var kadın doğum doktoru KONTROL İÇİN O DOKTOR NASIL İYİ MİDİR?
Yorumlarınız değerlidir,teşekkürler.