Arkadaşlar ben düzenli adet oluyorum fakat ilkbahar ve sonbahar aylarında 15 gün atlıyor reglim. Kadın doğumcuya gittim ultrasonda pcos görüntüsü gördü hormon testimde lh ve fsh 6 çıktı. Tsh hormonum da biraz yüksek çıktı yanlış hatırlamıyorsam o da 5 falandı. Euthyrox 25 mcg kullanıyorum TSH için. Kadın doğumcu da azomax, monodoks ve letu vermişti. Azomax 3 tabletti monodoks da 7 tane kadardı yanlış hatırlamıyorsam bir de letu da reglin 3. Gününden itibaren 5 gün kullandım. Haziran 20 sinde ultrasonda yumurtaların olmuş dedi 10 gün birer gün arayla ilişkiye girmemi önerdi fakat ben 10 gün bir gün dolu bir gün boş olacak şekilde iliskiye girmedim yani öyle bir zamanlama tutmadım. Geçen ay 9 unda adet olmuştum bu ay da 9 Temmuzdan regl bekliyorum. Ama içimde bir heyecan var. Bu 5. Ay denememizdeki ve 1 yıllık evliyiz. 4 ay denedik olmadı bu ay da 5. Ayımız. Böyle benim gibi benzer durumda olanlar veya çevresinde olanlar var mı? Letu etkili mi hamile kalmakta? Ve ilk kullanımda hamile kalan oldu mu? Sizlerin yorumları nelerdir bu konuda? Bende şu an hissettiğim pek belirti yok gebeliğe dair.