Ebru0307 nurli34 duruyorum aslında ama illaki yemeklerimizde salça oluyor veya domates yada tuz en ufak birşeyde bile kaynıyorum malesef sorunlu bir midem var 😔
Ssennn Ebru0307 bi postta okudum burada ne kadar doğru bilmiyorum göbek deliğine pamukla sirke sürmüş 🤷🏼♀️
Belgin61 Ebru0307 karbanotlu su deneyin birde benim ablam öyle rahatlıyor onunda midesi çok kötü oluyor
tatliiannnee Ebru0307 bence hemen sor Dr una muhteşem bı ılac faydasını goruceksın ve bana dua edıceksın lutfen burdan yazarmısınn kullanırsan nexium 40 mg
egesmommm Ebru0307 normal zamanda gaviscon ve renine ben de hiç işe yaramaz ama lansor hapı çok etkili oluyor iyi geliyor anında kesiyor ağrıyor. Hamileyken kullanmayı hiç denemedim bilmiyorum kullanılır mı doktorunuza bir sorun isterseniz
tatliiannnee Ebru0307 gecmıs olsun canım evet ben ölüyordum bana cok ıyı geldı yoksa bu son aylar gecmezzdi
Gnz Ebru0307 bende ayniyim seninle doktoruma soyledim pulcet verdi kotu oldugum zamanlar iciyorum iyi geliyor sende doktoruna soyle
Elfavc Ebru0307 yoğurdun içine kuru çay koy ye aynı ilaçları aynı şeyleri denedim bu saçma şey işe yaradı
tatliiannnee Ebru0307 iyi bari sevindim canım unutma kuzum hergun ıcme 1 gun ıcınce 3 gun rahatsın zatenn vucut bagımılık yapmasın yanı ben bu sekılde kullanıorum