Evinasya 13+6 ymış perşembe günü gitmiştim 4 gün ilerde gördü aslında 13+2 ydi 2 Li tarama testi yaptırdık cinsiyeti belli değil dedi Belki kız olabilir ama emin değilim 16 da belli olur dedi çoğu kişi erkek diyor ama bakalım sağlıklı olsunda gerisi önemli değil🙏🙏