Minik1Civciv Deletedmon72737 ne için yapacaksın canım ben devlet hastanesinde yaptırdım genetik testi ve kan pıhtılaşma testini beş kuruş para da vermedim
Deletedmon72737 Minik1Civciv durduk yere düşük yapıyorum bi kac kişi bu testi yaptırman gerek dedi arastryom bende
Minik1Civciv Deletedmon72737 benimde iki kaybım var genetik ve pıhtılaşma yapıldı zaten 50 de 50 yüzde 50 nedensiz düşükler oluyor yüzde 50 nedeni biliniyor benim ki sebepsiz mesela