bsr_ptrck Sezeryan olacak annelerim hastanede giymek için alt üst pijama takımı mı aldınız yoksa gecelik mi ?☺️
kadrfdan bsr_ptrck sezeryanla mi dogururum bilmiyorum ama sezeryan olursa gecelik ilk zamanda daha mantıklı bence dikislerden dolayı 2 pijama takımı 1 de gecelik almayı düşünüyorum bende Gerçi kişiye göre değişir herkes rahat edemeyebilir gecelikle
Aalleeyynnaa İkisini de almıştım, sezeryan sonrası gecelik giydirildi. Yürümeye başlarken de pijama giymiştim
ikkrk91 Aalleeyynnaa merhaba bende sezeryan olucam . Bu konuda cok kararsizim gecelik ve pijama takimi araştırıyorum bu ara. Kac tane almak gerekiyor acaba hangisi daha cok işinize yaradi. Kac adet alacagim konusunda pek bir bilgim yokta
Aalleeyynnaa ikkrk91 sağlıkla kavuşun inşallah, bir gecelik bir pijama takımı almıştım ikisi yeterli oldu 🌼
nnnaaz Ben pijama aldım gecelik normaldede giymiyorum diye almadım ama sanırım 1 taneden birşey olmaz diye alıcam. Suwende pijama gecelik ve sabahlık var krem rengide var çok şık https://ty.gl/fvjivu63kh https://ty.gl/5c0adogh13 https://ty.gl/6siwfehjc9
Dorukzumrut İlk gün gerçekten yoğun bir kanama oluyor o yüzden beyaz rengine yönelmemenizi tavsiye ederim üzerinizi kapatıcak sabahlıklı takım olursa rahat edersiniz ve pijama takımı elbiseli olandan çok daha rahat oluyor