Aysgul_cn once alçılama yapılıyor haftalık olarak ayak normale cewırılıyor canım sonra arasında demır cubuk olan adı ortez dıye gecıyor ayakkabı gıyıyorlar genelde cogu doktor ılk 3 ay 23 saat ayagından cıkarmıyor sonra saat dusuyor 4 yasına kadar gıyıyorlar bellı bı yastan sonra sadece gece uyuyunca gıydırıyoruz alfa flex ayakkabı dersen gorursun alfa flex ıthal ayakkabıdır euro bazlı satılır daha rahat oluyo cocuklar ıcın ama pahalı 2.el tercıh edıyoruz bız cogu aaaıle gruptan bıde denıs Brown turk malı olanı war aynı ayakkabının ama bıraz daha agırı ıthale gore sormak istediğin baska soru warsaher zaman sorabılırsın