Mamiiiii Merhaba arkadaşlar. Bir kaç gün önce kahverengi leke dün de kırmızı kan geldi. Doktora gittik neden olduğu belli değil her şey yolunda dedi.Bu haftada kanama neden olur, normal midir? Hiç kanamam olmamıştı.yaşayan var mı?
_akalin3 Mamiiiii genelde rahim içi olur rahım agzı yetmezlıgınız varsa olur enfeksıyondan olur ( ben üçünğde ayrı ayrı yaşadım onun dısında bilgim yok)
Busrakalperay Mamiiiii benden de pembe leke gelmişti doktora gittiğimde hersey normaldi önlem amaçlı progestan vermişti onu da zaten fazla kullanmamistim