Nesliihang 2 saattir ara ara kasığıma iğne bayar gibi bi sancı giriyo 3-4 saniye sürüyo yalancı sancı böylemi oluyo belimde sancı yok bide vajinamdada aynısı oluyo
_akalin3 Nesliihang bence bu olur cunku orjınalde belde eşlik eder ve gittikce artar agrı ve zaman kısalır
hunilimom Nesliihang büyük ihtimal evet düzeni gelmesi sancı geldikçe şiddeti artar o sancı seni çok rahatsız eder dinlenme ile geçmez doğum sancısı bu şekil de oluyor benim kasıktan bele vuruyordu kimisinde tersi oluyor
Tubamommy hunilimom bende 36+3 sürekli artık bel ağrılarım kramplarım oluyor birden giriyor kendilinden geçiyor bazen karnıma ağrı giriyor yalancı sancı mı yani
hunilimom Tubamommy evet canım benim de bu gebelikte çok yalancı sancılarim var doğum yaptım için gerçek olmadığını biliyorum 😂 gerçek sancı geçmez git gide artar
Tubamommy hunilimom ya benim bir kaç gündür sürekli oluyor bel ağrısı karın ağrısı rahim de batma felan yalancı sancı mı acaba doğum yakın ondan mı 36.+4 olacak yarın inşallah
Ayseparpar hunilimom benimde 36+4 bel ağrısından uyuyamıyorum şuan bebek toplanmış duruyor karnım taş vajinada baskı oluyor sizinde böylemiydi yalancı sancılarınız
hunilimom Ayseparpar ben bu gebelikte yaşıyorum yalancı sancı ilkinde hiç bilmezdim benim de şuan tam anlattigin gibi