Nusya317 Arkadaşlar 33+1 im ve erken dogum riskim var . Fakat çok korkuyorum evde tek kalamıcak duruma geldim erken dogum yaşayanlar varsa neler oldugunu anlatabilir mi acı ya da duygu olarak … çok kötü günler geçiriyorum 🥹
_akalin3 Nusya317 serklajlıydım 26. Haftda oldu gece kanamam oldu ve hastaneye gıttım 3 cm acılmam vardı bebek kuveze girdi kuveze girince korkmayın aklınıZa tek gelen şey iyi olsunda benden uzak da olsada olur oluyor ki haftanız iyi siz cok uZak kalmazsınız bebek dogunca yanınzda olmaması biraz üzer ama suan oglum yan koltukda yatıyor ve 3.5 yasında o ayrılıklar gecici sonra hep sizinle olucak inş asla üzülmeyin rabbim ne zaman isterse o zaman dogar kendinizide asla suclu hissetmeyin bu duyguya kapılan annede oluyor rabbimib taktiri hepsi
Motherandbaby Nusya317 Ben de 31+5 im ve erken doğum riskim var. Ben de ilk öğrendiğimde çok korktum çok endişelendim. Ama şimdi düşünmemeye çalışıyorum. Dizi izliyorum, kitap okuyorum, bol bol dua ediyorum. Her şey olacağına varır bebeğimi de üzmek istemiyorum.
Nusya317 Motherandbaby _akalin3 doğru evet ama sanırım evde tek kalmaktan gelebilecek agrıdan sancıdan korkuyorum bebegime bir şey olucak diye çok korluyorum artık kafayı yicem
Nusya317 Motherandbaby hepsini deniyorum ama sürekli en ufak gaz sancıdında bile hemen geldi gelicek modumdayım
_akalin3 Nusya317 ne kadar da erken dogum riskiniz olsada pat dıye dogmuyor merak etmeyın ozellıklede rahımle ılgılıyse sancılar fılan olur veya suynuz gelır ama bundan sonra dogum hemen hemen 5-6 saatı bulur (normal dogum)
meryemkalay Nusya317 dogum oyle tv deki gibi degil canim bi anda olmuyor hele ki ilk dogumunsa baya baya uzun saatler alan bir surec o yuZden korkma benim suyum geldikten 17 saat sonra dogumum oldu insallah zamaninda gelsin bebegin ama bir belirti olursa da panik yapmadan git hastaneye hemen bebek dogmaz gecmis olsun
Motherandbaby Nusya317 kötüyü çağırmayın. İyi düşünün ki iyi olsun. Ben her gün bebeğimle konuşuyorum erken gelmemesini tembihliyorum. Siz de deneyebilirsiniz iyi gelecektir.
Nusya317 Motherandbaby eşimde sürekli öyle diyor aöa o kadar aglıyorum ki ya tek başıma su gelirse sancı olursa _akalin3 evet eşiöde öyle diyor ama ben çok lafayı takmışıö sürekli aglıyorum çocuk içerde artık mahfoldu
Nusya317 Lahinnn ben ilk 3 ay kanamalı bir hastaydım 7 kere hastaneye kaldırıldım herhangi bir açılmam yok aslında rahmimde ama doktoruö bebegin kafası sagdaymış rahmi açabilir dedi gerçi bunu 19. Haftadan beri diyor ama sürekli dedigi içim artık çok korktuö
Nusya317 Mrv_123_bg tamamen doktoruö bebegin kafası sagda oldugu için dedi aslınsa rahmimde bir sorum yok açılma yok ama işte psikoloji
Lahinnn Nusya317 haftası onde mi bebişin peki bızımki onde benim de rahım kısalıgım var rahım agzını olcturdunuz mu
Mrv_123_bg Nusya317 benim de bir ay kadar erken dogacak canim kilosu az iki hafta geride. İnşallah sag salim aliriz kucağımıza. Sen korkma icini ferah tut cunku stresten etkileniyomus bebeklerimiz.
Canpolat Nusya317 asıl kafaya takarsanız böyle melankolik olursanız kötü olur bebeğiniz gelmeyeceği varsa stresten kasılır bence biraz rahat olun psikolojik şuan sizin doktor üst üste çok dedi diye o bebek gelmez merak etmeyin .Asıl önce psikolojik olarak kafanızın içinden atın şu düşünceyi en Kısa sürede ki bebeğiniz de içeride sıkılmasın oda rahat etsin .Kendi kendinize bebeğe stres yaptırıyorsunuz farkında olmadan .
fatmanurr41 Lahinnn benimde rahim ağzımda kısalma var erken doğum olalir dedi progestan kullanıyorum 32. Haftadayım 17mm çıktı senin ölçümün nasıl canım?
Nusya317 Lahinnn yok o konuda sorunum yok Allaha şükür bebekte haftasına göre gayet iyi bizim doktor biraz pskilojik olarak baskı yapıyor. 8 aylık ve 8 aydır yürümem yasak
Lahinnn fatmanurr41 sen gec mi öğrendin rahım agzı kısalıgını ? Benım 22. Haftada 25 idi kısa olunca bana pesser takıldı suan kac mm bılmıyorum kuzum
balporsuguu Nusya317 31.haftamda nisanim geldi,ilaclarls ve yatarak 34 e kadar geldik.Kontrole diye gittigim bir gun 34+2 de dogurdum,bebegim kuveze de girmedi su an 2 yasina geldi bile.Korkmayin oyle bir risk olursa onlerler zaten
meltemcanli Nusya317 30.haftada doğum yaptım ama benim rahimde açılma yoktu bebek eşinden ayrılmaya başlamıştı. 28.haftada nişanım gelmişti. Bir gece belim kopuyo gibi bi ağrı yaşadım regl ağrısının en üst seviyesi gibi. Ama öyle bişey ki Allah güç veriyo ve hissediyosun bu o sancı diye.
fatmanurr41 Lahinnn gebeliğimin başından beri takip ediyo doktorum ailede erken doğum yapanlar var 30. Haftaya kadar normaldi sonra bir anda 17 mm kadar düştü