yaasemin açıkçası benim 33.hafta ama dışardan bakınca bi şişme görünmüyor, hafif ödem vardır muhtemelen, siz nasıl anladınız, şişlik derken basınca içine falan mı çöküyor bilekleriniz? Bi de kaç kilo aldınız, çok kilo alınca da şişebiliyormuş..Mutlaka tansiyonunuzu ölçtürüp idrar tahlili yaptırın bence..Bi sorun çıkmazsa gebeliğe bağlıdır, bol su ve tuzu hamurişlerini çok çok azaltmak iyi gelecektir