Azraa33 Adetime 10 gün vardı koyu kahve leke gelince test yapmıştım ne olur ne olmaz diye bugün 2 gün geçti adet günüm daha olmadım bekleyeceğim. Çok fazla akıntım var enfeksiyon değil normal akıntı ne zaman test yapsam acaba