humaminel13 Kızlar nolur yardımcı olun doğumuma 15 gün var ama hâlâ kızıma bir isim bulamadım fikirlerinize ihtiyacım varrr
humaminel13 Nsdpg Ya ilk kızımın adı Zeynep hüma buna hangisi uyar hiç karar veremiyorum günlerce bir isim de karar veriyorum sonra değişiyor ve artık gün de kalmadı aşırı geriliyorum
Muge33_b Ben gökçe Âlâ istiyorum kız olursa ama herkes nüfusta ala yazılır deyip duruyor 😏😏kimissi ala der olmaz diyor her kafadan bir ses çıkıyor 😟ama sadece benim düşündüğüm nüfustaki yazılışı başka hiçbir şey değil yani