Twinmommm canım artık listem yok evdeki yemekleri yiyorum ama porsiyon kontrolü tabi ki çok önemli.Her yemeğimi yedikten sonra bolca su tüketiyorum.Sabah kahvaltıdan bir saat sonra yürüyüşe çıkıyorum yaklaşık 1 saat dinlene dinlene yürüyorum gün içerisinde ise beslenmemde ekmek,tatlı,patates,pirinç gibi ürünleri asla tüketmiyorum.3 ana öğün ile besleniyorum.Ara öğünlere gerek duymuyorum.Sadece gece geç saatlere kadar oturur isem tuzsuz 6 adet erik tüketiyorum onun dışında herhangi bir meyve yemiyorum.Uzun süredir diyet yaptığım için artık şekerimin neyin çıkarıp çıkarmadığını çözmüş durumdayım sizde deneme yoluyla kendi beslenme listenizi yapabilirsiniz.