Gulcanece Merhabalar hayat her zaman gülmüyor bize bunun farkındayım bazende gülüyor bununda farkındayım oğlum çağandan sonra ikiz gebelik yaşadım ve ikisinde 7 ay taşıdıktan sonra kaybettim birini bir gece sonra kaybettim diğer bebeğim 5 ay mücadele etti eve getirdik olmadı götürdük sürekli git gel 1 sene olmak üzereydi kaybettim😥😥çok zor şeyler yaşadım planlı bir şekilde kızıma hamile kaldım oğlumla kızım yaşama sebebim oldu 2 yıl oldu kızım doğalı ama 2 gün önce hamile olduğumu tesadüfen öğrendim hayatımın şokunu yaşadım ağladım üzüldüm sonra sevindim ama Allah’a şükrettim tabiki bu meleği planlamama rağmen bana verdiği için ama 4.sezeryan olacak bu durumda endişelerim var 4.sezeryan için tedirgin olmakta haklımıyım yoksa boşuna mı stres yapıyorum😥😥
Limpid Gulcanece ikizlerin erken doğummu oldu ? Riskleri var tabi ama druna güvenıyorsan sıkıntı ypma
Harunnisa Gulcanece eger iyi bir hastanr ve dr bulabilirseniz sakin korkmayin 4. Seseyani cok kolay atlatan var korkulacak gibi degil dua edin insallah sag saglim alirsiniznkucaginiza bebeginizi
Semraylmz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ne güzel tekrar hamilesin nasılsa doğacak bu çocuk boşuna stres yapma ☺️
Agg0207 Gulcanece eşimin teyzesinin 4 sezeryanı var ama en son sezeryanı istanbulda özel hastanede yapmış riskleri çok oluyomuş ama iyi bir doktora denk gelirsen atlatırsın canım bence bir çok kişi vardır eminimki 4. Sezeryanı olan
Fidan2 Nette araştır bak 7. Sezeryanını olan insanlar var düşünme bunu rabbim yardımcın olsun korkma sakın arakadasımda 4. Sezeryanını oldu bırsey olmaz Allah'ın ıznıyle
Cerenora Ablam ilk bebeğini doğum yaptığında -19 yıl önce- yanında 4. sezaryeni ılan bir kadın vardı. günümüz şartlarında sorun olacağını hiç sanmıyorum. Sadece doktoru ve hastaneyi iyi araştır.