Merhaba anneler 24+1 haftalik hamileyim. 2 gundur belime bir sanci giriyor ve gecmiyor uzun sure. Belim yaniyor ve cok agriyor. Sanki doguracakmisim gibi. Belim agridigi zaman kasiklarima da agri giriyor ara ara. Normal mi sizce. Öncesinde boyle birsey yoktu cunku