Hssss Arkdaşlar merhaba 19 hafta+4 günlük gebeyim kasıklarıma ara ara bıçak saplanırcasına ağrı giriyo birkaç dakika sonra geçiyo ara ara geliyo böyle bir durum başına gelen varmı doktoryma sorddym normal dedi ama bana hiç normal gelmiyo😔😔