Yaa baya zor atlattık ateş ateşş kızım da. Şükür geçti bir 2 haftadır iyiyiz. Ama bugünde sabahtan beri bir bulantı karnımda bir sancı tarzı ve sıtma gibi şikayetim var. Acaba bana geçmiş olabilir mi yoksa normal bir hastalık mı geçiriyorum anlamadım