İçerisinde ağır metal bulundurduğu için doktorlar tavsiye etmiyor kuzum. Ve çiğ olduğu için zaten başlı başına yasak. Bende çok seviyorum. Bazen canım çok cekiyor. Eşim 1 tane alıyor nefsim köreliyor. Yani yemeni tavsiye etmem. Ama canin çok istiyorsa 1 taneden zarar gelmez.