KubraMyvz 10 dakika da bir belimden kasıklarıma agrı giriyor bi süre sancıyor ve kesiliyor doğum sancısı mı ? Dün acile gitmiştim yarın suyun gelir dedi ama gelmedi. Suyun gelince yada bebek hareketleri kesilirse gel dedi ama bu 10 dakika da bir olan agrı beni bitiriyor. Akşam üstünden beri böyleyim 🤷🏻♀️
Ask_hosmus KubraMyvz dakika tutmaya devam et her sancı geldiğinde yere çök derin nefes al hafifletir ağrını 5 dakikaya düşerse hastaneye git
Ask_hosmus KubraMyvz bu arada durma yürü evde çantanı kontrol et, hastaneye gidicek olanları hazırla kapının önüne, istersen duşa gir bide rahatlarsın
KubraMyvz Ask_hosmus herşey hazır aklıma duş almak geldi benimde yürüdükçe daha çok agrım oluyor kasıklarımda
Ask_hosmus KubraMyvz bebek yer çekimine meydan okuyamıyor😅sen gene yürü kuzum ne kadar yürürsen o kadar iyi, sancın gelince yere çök derin nefes al, ya da bi yerden tutup sağa sola hafif hafif sallan, bir avazda kurtulursun inşallah 🌸
KubraMyvz Ask_hosmus Valla kolay oldu diyemem ama doğum biter bitmez düşündüğüm ilk şey gerçekten hani diyorlar ya doğum bitince insan çektiği acıları unutuyor diye akşam 10 dan sabah 9.42 ye kadar inanılmaz agrılar çektim ama 9.42 de gram acı sızı kalmadı ❤️