Bet7408 gebelik zehirlenmesi vardı tansiyonum yok çok şükür bayram tatiline risk atamam dedi 38+1 de doğacak inşallah ama dünden beri ara sıra sancim oluyor bu gidişle doğar heralde rabbim bilirde göbeğim düştü baya doğum pozisyon çoktan aldı korkuyorum tabiki panik atak var genel anestezi olucam