Bet7408 dişçi çektiğin ağrı burada yapacağım işlemden daha çok rahatsız eder bebeğini dedi. Uyuştururken yapacağı iğnenin adını yapacağı ilaçları kadın doğumcuya söyledim bunları yapacak yapabilir mi diye o da onayladı yaptırdım. Aslında çok ağrıyınca ben dişi çektirmek için gitmiştim. Dişçim de diş iyi kaybetmeyelim dedi öyle ilerledi. Doktorlara bi sor bakalım ne diyecekler. Ben de 3 ay ağrı çektim artık dayanamayınca gittim dişçiye.