Asilbeyveannesi Sol kasigimda çok şiddetli ağrım var bebek hareket ediyor ama ağrım gitgide daha da artıyor uzanıyorum gecmiyo kalkıyorum geçmiyor 29+5 haftalığız sizce neyden kaynaklanıyor olabilir aynı durumu yaşayan varmı?
Deletedmom727272 Gaz olabilirmi? Ya da bacağınızla ani bir hareket yapmış olabilir msiiniz? Uzandığınız yerde hafifçe kendinize çekip tekrar uzatma hareketi yapabilirsiniz, devam ediyorsa belki biraz soğuk kompress (dayanabilirseniz)