Esma5825 ben de yapmadım ama yapma hedefim var, çok güzel yumuşama sağlıyormuş, kantaron yağını falan önerdi ebe, onla daha kolay oluyormuş. Baskının şiddetini de yanağınızı içten baş parmağınızla ittirdiğinizde hafif acı duyacak kadar o şiddette yapın demişti. İnşaallah becerebilirim. 🤣