Ay-mom Tahmini bata 3 gün var yarın kanda test versemmi kızlar sizce? Tatilde araya girecek varsada yoksada ona göre devam etmek istiyorum erkenmi daha önce yaptıran varmı aranızda 3 gün önce
Eldgrn Ay-mom canım bence bekle 3 gün varsa perşembe yada Çarşamba ver en iyisi belki yeni yükselmeye başlamıştır biraz yükselsin
_ozlmm Ay-mom ben 6 gün önce erken gebelik ve kaset test yapıp silik çizgi ile öğrendim ertesi gün yani 5 gün varken de kan tahlili verdim 32 ile öğrenmiştim
[silindi] Ay-mom ben de 4 gün önceden yaptırmıştım 40 çıkmıştı öyle öğrenmiştim 🫣😄 ama doktorlar önermiyor genellikle
otekidunyali Bat dediğiniz regl gününüz mü oluyor? Eğer öyleyse ben 7gün kala kaset test yaptigimda negatifti 2gün sonra yani 5 gün kala bidaha test yaptim pozitif çıktı kan verdim beta 49.6 çıktı o şekilde kesinleştirmiş oldum.
_ozlmm Ay-mom garanti olsun bence hayal kırıklığı çok kötü oluyor sonrasında perşembe falan yaptırın en azından gününüz gelmiş olur
Eldgrn Ay-mom yarın sbaah git canım alırlar 1 gün sorna çıkıyor ama en yakın yer orası bende öyle yaptım hep
[silindi] Ay-mom onu bilemiyorum ben özel hastanede yaptırmıştım ama sağlık ocağı da yapar neden yapmasın çok merak ediyorsanız gecikti dersiniz yine yaptırırsınız 😄
_ozlmm Edaefem yok normal 32.4 idi 3.2 falan demiyordu zaten 3.2 olsa gebelik olmazki 5 ve üstü var oluyor
mrvsrcn Edaefem benim de 5,03 çıkmıştı iki gün sonra 4,03 çıktı bugun gecikmenin 11.gunu hala regl de olmadim 😞