Pyrzhln21 Hulya1421 ben diş hastanesinde çalışıyorum. Öncelikle diş doktoruna gidip muayene olmanız gerekiyor. Doktor muayene ettikten sonra yapacağı işlemi konsültasyon kağıdına yazacak ve sizi kadın doğum doktorunuza gönderecek onay için. Tabi bu durum her zaman olmuyor gebeligin riskli ayları var.
Deletedmom8373 Hulya1421 Ben doktoruma sorup aynı hastanedeki dişçiye gitmiştim geçen hafta 9 haftalığız 20 lik dişim iltihaplanmış antibiyotik verdi onu kullanıyorum yani muayene etsin bi eğer gerekirse doktordan kağıt ister
Hulya1421 Bet7408 benimkide ilthaplandı baya ağrıyo. Napcağımı bilmiyorum. Gitsem bakarlar mı onuda bilmiyorum
_edakrsu22 Doktorundan onay kağıdı Alman lazım ama haftan küçük izin vermez ben 14 haftaligim dayanamıyordum artık imzalı kagiti aldım normalde 16 haftadan önce izin vermiyordu ben 12 saat diş ağrısı çektim agliya agliya sonra dişimi çektirdim