Cemileyavuz01 Arkadaşlar 31 haftalık hamileyim iki gundr çok disim agriyo su bile içemiyorum korkudan agriyo dye doktor bana bu iğneyi yazdı iki tane birer hfta arayla dis ağrısı için yazmiyo nette kafam karıştı kullanan var mı aranzda
saglikciaanne Cemileyavuz01 diprospan kortizon iğnesi canım bir doktoruna sorup yaptır kadın dogumcuya gebelikte kullanılır mı bilmiyorum
[silindi] Cemileyavuz01 yıllarca kullandım diprospan da ne alaka diş ağrısıyla hiç duymadım. Bence başka dişçi ve doktorlara da danışın
Cemileyavuz01 saglikciaanne canım kendi dktorum yazdı zten ama bu ilaç diş ağrısı için oluyo mu hamilelikte o kafamı karıştırdı
saglikciaanne Cemileyavuz01 e tamam kendi doktorun yazdıysa kortizonun bir çok hastalığa iyi geldiği durumlar var merak etme yaptır bir sorun olmaz