Suhedaa Meryem ana otu kullanan varmi doğum aninda internette okudum ama çok yüksek hormon icerdigi icin yan etki yapabilir yaziyor ama kullanmakta istiyorum aslinda kullanan varsa yazabilirmiii ♥️
Ask_hosmus Suhedaa ben kullandım faydasını gördüğümü düşünüyorum, sadece 1 yudum içtim fazlası hem zarar hemde mide bulandırıyor
Suhedaa hunilimom evet suyunu icmek lazimmis bi iki yudum icin diyorlar ama cok fazla hormon iceriyormus yan etki yapabilir diyor sen nasil kullandin faydasi oldumu bende icmeden yapayim olursa
hunilimom Suhedaa suyunu içmedim suyum gelince koymuştum kaba bence faydası oldu 5 saatte doğumum olmuştu
Suhedaa Ask_hosmus aynen zararliymis o yuzden tereddutte kalmistim ama bi deniyim bakalim tesekkur ederimm ♥️
Ask_hosmus Ozse54 düzenli Bi şekilde sancıların başlayınca Meryem Ana otunu Bi kaba koy sıcak su dök üzerine sırayla Meryem suresi Felak, nas ayetel kursi okuyup üfle tamamen açıldıktan sonra bir yudum iç o sudan