Ben Pendik Medipole gittim aradım 1000 lira dediler 2 temmuza randevu oluşturdum ödemeyi yaparken 1350 lira dediler telefonda 1000 lira dediklerini söyleyince Temmuz itibari ile zam yaptık dediler. Haziranda 800 TL idi oysa, zamlı fiyatı 1000 iken 1350 olmuş. Kimse bilgi dahi vermedi, yanımızda para olmasa rezillikti yani. O yüzden eğer hastaneden randevu alırsanız günönceyi teyit için arayın mutlaka. Memnun muydum diye soracak olursanız Gülseren hanıma gittim ben çok detaylı inceledi bebeğimin sağlık durumu önceliğimdi sesince dinledim fakat bu kadar yüklü bir miktar verip bebeğimi 1 dakika dahi olsa renkli de görmek istedim. Sadece 1 fotoğraf karesini 4 farklı kağıda basıp verdi. Çocuğun yüzü bile belli değildi. Fakat kadın profesör yani detaylıca inceledi. Hayal kırıklığı idi bizim için fakat 4 ay sonra göreceğim zaten deyip kendimi teselli ettim 😊 ben 21. Haftada gittim doktorlar 21. Hafta itibari ile baktıklarını söyledi. Maddi durumunuz varsa mutlaka perinatologtan randevu alın diğerleri daha uygun evet ama allah korusun bir sağlık problemi olursa riskli gebelik grubunda perinatologlar ilgilenecek sizinle hatta doğumuza kadar eşlik edecek