Kızlar bebeğim iki aylık olacak 3 numaraya geçelim dedim biraz dar gibiydi artık 2 numara. 2 numaraya kadar gayet memnundum. Şimdi bebeğimin çişi bile dışa çıkıyor. Her seferinde kakası çıkıyor. Acaba bez kalitesinden mi yoksa büyük geldiği için mi böyle oluyo? Bide bez markası değiştirsem pişik olasılığı yüksek mi