Bet7408 bebegimibeklerken94 şuan37+6 geceleri kasık ve bel ağrım oluyor resmen ter döküyorum gün içinde arada ağrılarım oluyor çok yoruldum sizin neden 37+6 benim doktorum 39+1 de alacak
Ebrucm bebegimibeklerken94 ateş basmaso gece uykusuzlugu geri gelen mide yanması bı enerji patlamasi 🤣
bebegimibeklerken94 Aşağıda kasıklara baskı yapıyor her an gelebilir dedi. Bende bayram 9 gün resmî tatil olunca riske atmak istemedim 8 Temmuz Perşembe günü sezaryen olacağım
ElisaMom 37+3🖐🏻 Bugün kontrolüm vardı, 19 Temmuza sezaryene gün verdi, hayırlısıyla sağlıkla gelsinoer inşaallah