Merhaba, sıkıntı olmadı ama uzun sürdü geçmesi.
cildiyeciye gittim krem verdi daha yeni yeni geçmeye başladı.
kedime de mantar aşısı yaptırdık normal de iki aşı oluyolar ama kedimin bağışıklığı düşük olduğu için anca 3. aşıdan sonra toparlandı şuan mantarı yok çok şükür ama gerçekten çok uzun bir süreç sabır isityor.
geçmiş olsun