Kızlar bugün doktora gittim 34+5 haftalık gebeyim biraz sancım çıktı sanırım söylemedi doktor sadece sancı var dedi alttan muayene etti açılma yok dedi sancım artarsa gel dedi. Bunarada ikinci gebeliğim ilki zorunlu sezeryan oldu sancı falan çekmediğim için bilmiyorum. İki gündür çok afedersiniz genitalimde böyle hareket ettikçe acıyla Ağrı arası bişey oluyor öldürmüyor ama huzurda vermiyor rahatsız ediyor. Şuan da da sağ kalçamdan ayak bileğime kadarr baya bi ağrı var çok rahatsız ediyor gittikçe artıyor sizce doğum olabilir mi ama açılma yoktu Sabah ?