İkiz anneleri merhabalar tecrübelerinize dayanarak sormak istiyorum
20 günlük ikizlerim var biri 6 gün diğeri 9 gün küvezde kaldılar. Haftalık kontrolde kilo alımları düşük olduğunu söyledi doktor ve sürekli emzirdiğim halde doymama durumu var mama da vermek istemiyorum ama bazen mecbur kalıyorum. Sizler ne kadar emzirdiniz bebeklerinizi ve sütümü yetirmek için nasıl yöntemler izlemeliyim 🥺